sobota, 29 października 2016

Samoakceptacja

Hej!
Dzisiejszy post będzie dotyczył samo akceptacji. Ale dlaczego akurat tego?
Jeśli czytaliście mojego poprzedniego posta wiecie że miałam z tym problemy (a jeśli nie czytaliście to zapraszam). Po pierwsze czym jest samoakceptacja?
Jest to sposób w jaki postrzegasz siebie. Czyli naprzykład czy akceptujesz swoje wady i zalety, swój wygląd czy charakter. Wiele osób ma z tym problem. Bo jak można podobać się sobie, gdy w telewizji widzisz modelkę z idealną talią, długimi włosami i nieskazitelną twarzą? Ale zanim zaczniesz porównywać się do nich pomyśl, ile czasu były one malowane czy przerabiane w photoshopach. Ale jest to pospolite gadanie, więc jak ja zaczęłam akceptować siebie?

* Jeśli masz kompleks z powodu wystającego brzuszka, zacznij ćwiczyć. Tak jak ja. Przez to zyskałam więcej odwagi i pewności siebie. Ale pamiętaj, ćwicz dla siebie nie dla innych.
* Jedz zdrowo - przez to dostarczysz sobie witamin. Czym pomożesz m.in. włosom czy paznokciom.
* Zawsze gdy patrzysz w lustro uśmiechnij się i powiedz " świetnie wyglądasz".
* Wyeliminuj wady.
* Starając się dbać o siebie, wiesz ile cię to kosztuje i jak bardzo tego chcesz a to jest najważniejsze.

„Wolę być prawdziwym dla siebie, nawet jeśli grozi to narażeniem się na kpinę innych ludzi, niż być dla siebie fałszywym i narazić się na własną odrazę.”



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz