niedziela, 27 listopada 2016

Pomysły na prezenty mikołajkowe z DaWanda

Hej!
Święta tuż, tuż więc trzeba zabrać się za szukanie prezentów! Kocham to robić, chociaż nię będę ukrywać często mam twardy orzech do zgryzienia. Co kupić siostrze? Już wiem... Ale to chyba będzie lepsze...
I tak w kółko. Teraz nie mam już tak wielkiego problemu. Dzięki stronie DaWanda klik
znalazłam idealne prezenty dla moich bliskich. Znajdziecie tam duży wybór, w przystępnych cenach.
A teraz może zobaczcie jakie cudeńka wynalazłam na tej stronie:

Dla siostry:


Czemu akurat to? Ponieważ moja siostra jest spóźnialska. Ten zegarek napewno jej się przyda,  a poza tym będzie świetnym dodatkiem do stylizacji. Zegarek znajdziecie tu klik

Dla przyjaciółki:
Na stronie jest dużo biżuterii, dlatego każda dziewczyna znajdzie tam coś dla siebie. Mnie całkowicie przekonał cytat znajdujący się na bransoletce. Bransoletkę znajdziecie tu klik

Dla mamy:

 
Moja mama jest silną kobietą, i nie daje sobie w kaszę dmuchać. Dlatego między innymi wybrałam ten. Jest wiele więcej rzeczy na stronie i lepszych niż ten kubek, ale ostatnio potłukł się jej ulubiony. Więc wybrałam go. Znajdziecie go tu klik

Dla taty:



Wybrałam tą poduszkę dlatego że mój tata kocha spać. Jest w tym mistrzem ;) Będzie świetnym dodatkiem, a także się przyda. Więc moim zdaniem będzie to trafiony prezent. Poduszkę znajdziecie tu klik

Wybrałam także drobiazg dla mnie:


Ten łańcuszek odrazu wpadł mi w oko, gdy go zobaczyłam. Jest idealny delikatny i dziewczęcy. Będzie pasował do wielu stylizacji i na wiele okazji. Myślę że każda dziewczyna, czy kobieta powinna mieć właśnie taki naszyjnik. Ten piękny łańcuszek znajdziecie tu klik









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz